Kiva postipäivä tänään. Kustantajan joulukuun etukampanjaan sortuneena tilasin Interweave Knits:n ja tänään sain sen - ensimmäisen lehteni. Irtonumeroita olen tilannut jo aiemminkin ja tähän asti olen ollut numeroihin tyytyväinen. Kevään lehdessä ihan ensikatselun perusteella oli jälleen monia malleja, jotka pääsevät tehtävien listalle: alassuin neulottava raglanpaita ja Eunnyn suunnittelemat sukat ainakin, ehkä myös Puolentoista taalan takki. Niin ikään silmää miellytti Joutsenlampi-takki, tosin normaaleilla hihoilla ja ilman tylliä. Uusi tyyli sijoitella kuvat eri paikkaan kuin ohje oli kyllä pienoinen miinus, mutta eiköhän siihenkin totu.

I got some nice post today. I resorted to the publisher's special offer in December and subscribed Interweave Knits and today I got it - my first copy of the magazine. I ordered some back issues earlier and so far I've been satisfied with the magazine. After the first flick there are many designs that go to my to-do-list: Cable-down cardigan and Entrelac socks at least, and maybe Dollar and a half cardigan, too. Also Swan lake cardigan pleased my eye, but with normal sleeves and without tulle. The new way of placing instructions apart from the main picture is a small minus, but hopefully one gets used to it.494118.jpg

Myös lankaostoksia on tehty: I also bought some yarn:494125.jpg

Kukahan on nollannut laskurini? Eka lukema alkoi helmikuun alusta, nyt arviopäiväksi tulee huhtikuun eka. I wonder who has cleared my counter? The first count started at 1st of February, the new estimated starting date is 1st of April.

Edit (4.4.07): kuvat -photos